Cea mai variată gamă de produse de întreținere automoto * Stocurile sunt limitate.

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente


Livrarea produselor

Produsele Zencar se livreaza prin curier in aproximativ 24-48 ore de la data confirmarii telefonice. Livrarea se face oriunde in Romania in localitatile prezente in lista de pe site la finalizarea cererii de comanda.

Termenul uzual de livrare este 2-4 zile lucratoare. Zilele lucratoare de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii, respectiv de la data documentului fiscal emis de magazin.

In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), Zencar isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online.

Pentru produsele disponibile in regim de comanda, termenul de livrare va putea fi oricand modificat de producatori.

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat inapoi catre noi.

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.

Poti urmari oricand situatia comenzii din contul tau Zencar sau accesand tabul Urmareste comanda din partea de jos a website-ului.

Anvelope vara

REDUCERI

Incepand de la

RON11899

Alte informatii

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

  • Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
  • Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”;
  • Poti verifica direct din contul tau Zencar traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Este foarte usor! Aveti la dispozitie 2 modalitati de retur:

1. Prin completarea formularului de retur

2. Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client

Intrati in sectiunea Contul meu, apoi in sectiunea Istoric retururi si selectati comanda din care face parte produsul pe care doriti sa il returnati. Comanda este vizibila in aceasta sectiune timp de de 14 zile din momentul in care ati primit coletul.

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un e-mail la adresa contact@zencar.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de Zencar.

Confirmarea primirii returului

Preluarea returului este anuntata prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor receptionate. In situatia in care constatati diferente intre produsele confirmate in e-mail-ul primit de la Zencar si cele primite in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in 24 de ore.

Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul Netopia Mobilpay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.netopia-payments.com/en/acasa/.

In cat timp pot returna un produs?Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.

Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale Zencar si factura in original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail contact@zencar.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii sau direct din contul de client.

O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi va rugam sa trimiteti o noua comanda.

Daca comanda a fost plasata, puteti modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail contact@zencar.ro.

Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea produsului, poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.

Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasati butonul “Finalizare comanda”. Ulterior veti fi redirectionata catre pagina de logare in cont unde va puteti crea cont nou sau intra in contul deja creat.

Dupa logare in cont, produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in josul paginii (https://zencar.ro/checkout/). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru “Termeni si conditii”, comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.

Crearea unui cont pe www.zencar.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.zencar.ro .

Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate.