Cea mai variată gamă de produse de întreținere automoto * Stocurile sunt limitate.

Contact

Contacteaza-ne!

Ai o intrebare sau cateva intrebari? Nu ezita sa ne contactezi. Vei primi un raspuns la mesajul tau in maxim 24 ore.

Adresa

Drumul Satenilor, nr. 20, etaj, sector 3

Date fiscale

Reg. Com.: J40/6957/2017 | CUI: 37570442


Trimite-ne un mesaj!




    Intrebari frecvente

    Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

    • Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
    • Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”;
    • Poti verifica direct din contul tau Zencar traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

    Este foarte usor! Aveti la dispozitie 2 modalitati de retur:

    1. Prin completarea formularului de retur

    2. Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client

    Intrati in sectiunea Contul meu, apoi in sectiunea Istoric retururi si selectati comanda din care face parte produsul pe care doriti sa il returnati. Comanda este vizibila in aceasta sectiune timp de de 14 zile din momentul in care ati primit coletul.

    La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

    Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

    Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un e-mail la adresa contact@zencar.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de Zencar.

    Confirmarea primirii returului

    Preluarea returului este anuntata prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor receptionate. In situatia in care constatati diferente intre produsele confirmate in e-mail-ul primit de la Zencar si cele primite in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in 24 de ore.

    Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

    1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

    2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul Netopia Mobilpay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe www.netopia-payments.com/en/acasa/.

    In cat timp pot returna un produs?Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.

    Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau purtat, insotit de etichetele originale Zencar si factura in original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.

    Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail contact@zencar.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii sau direct din contul de client.

    O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi va rugam sa trimiteti o noua comanda.

    Daca comanda a fost plasata, puteti modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail contact@zencar.ro.